КАТАЛОГ ВИДАНЬ
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
book-review
book-review
Фільтр Категорій
Announces
Бібліотека масової комунікації та медіаграмотності

Український медіа-ландшафт

Ідея цього проекту народилась під час засідань підгрупи «Незалежні медіа» (Робоча група з демократії, прав людини, ефективного державного управління та стабільності) Форуму громадянського суспільства Східного партнерства у жовтні та листопаді 2010 р. в Брюсcелі та Берліні. Медіа-експерти з шістьох країн Східного
партнерства вирішили, що головний пріоритет роботи - це створення Дорожньої карти з медіа для країн – учасниць Східного Партнерства. А першим кроком у цьому мала стати підготовка аналітичних звітів – медіа-ландшафтів кожної країни. Проаналізувавши медіа-ситуацію в кожній країні, можна визначити спільні проблемні поля, над вирішенням яких і потрібно працювати спільно, поєднуючи в єдиній синергії зусилля, знання та досвід, а також залучаючи авторитет міжнародних інституцій для лобіювання певних рішень. Пропоноване нижче дослідження фіксує
тенденції розвитку українських медіа і має стати основою для визначення пріоритетів та дій в медіа просторі Східного Партнерства. Надалі, медійні організації передбачають виопрацювати єдину методологію та стандарти дослідження для всіх 6 країн.

 Ознайомитись з виданням (554 Kb)

Книга доступна лише в електронному варіанті

envelopebookmagnifiercrossmenuchevron-uparrow-right