Метод дослідження

АУП використовує саме метод контент-аналізу, так як він має ряд значних переваг для виявлення рівня необ’єктивності у мас-медіа, а саме –

• Виділяє центральний аспект контексту, що аналізується, через розгляд таких комунікативних засобів як текст та синхрон,
• Дозволяє на проведення як кількісних, так і якісних операцій,
• Забезпечує історичне розуміння подій через аналіз текстів,
• Статистично аналізує закодовану форму тексту,
• Надає можливість інтерпретації тексту експертами.

Коефіцієнт надійності методики: 85-95% (для різних категорій аналізу), що є найвищим рівнем надійності в подібного роду операціях.

Категоріями дослідження:

• маніпуляції провідних медіа, їх політична заангажованість;
• дані про медіа ситуацію в українських медіа;
• дані про рівень якісного інформування, збалансованості та плюралізму медіа-контенту;
• дані про рівень доступу до ЗМІ політичних сил;
• достовірні і науково-обгрунтовані дані стосовно рівня об’єктивності та збалансованості представленої в ЗМІ інформації.


“Методологія дослідження”

презентація методології досліджень

 

 


Copyright (c) 2014-2015 Intellectus studio
Разработка и дизайн Intellectus studio