Ким має бути журналіст: інформатором чи пропагандистом?

Академія української преси за підтримки Фонду Фрідріха Науманна за Свободу провела перший триденний вебсемінар “Інтерактивні форми та методи у процесі викладання журналістських дисциплін” 3-5 жовтня 2023 року

Разом з тренерами учасники заходу перетворювали стару рольову модель лектор-ментор на модель наставник-тренер-партнер, а також випробували на собі різноманітні авторські вправи, ігри, рефлексивні експерименти, мозкові штурми, квізи, перегляд відео та розгляд резонансних кейсів. 

Президент Академії української преси, доктор філологічних наук, професор Валерій Іванов акцентував увагу на важливості дотримання стандартів журналістської діяльності в умовах війни, бо саме так журналіст/ка виконає свій обов’язок перед суспільством по чесному його інформуванню. 

Медіаекспертка Академії української преси, докторка педагогічних наук, професорка, завідувачка кафедри соціальних комунікацій Маріупольського державного університету Тетяна Іванова прокоментувала: “Цінність заходу, на мій погляд  в тому, що професіонали своєї справи й  учасники вебсемінару зібралися разом, щоб подискутувати на актуальні теми для журналістів під час війни. А саме: ким має бути журналіст… інформатором чи пропагандистом? Чи змінюється сутність журналістських стандартів під час російського повномасштабного вторгнення? І якщо змінюється, то де та грань між загальнолюдською етикою та журналістськими стандартами? Як розпізнавати та протистояти ворожій пропаганді? Як зберегти довіру та повагу людей до медіа та журналістики в епоху постправди й постжурналістики? Над усіми цими питаннями замислювались наші учасники, не втрачаючи основну мету вебсемінару: як всі ці теми подати своїм студентам: інтерактивно, методично  та фахово-професійно”. 

Медіатренер, журналіст, кандидат філологічних наук, викладач КНУ імені Тараса Шевченка Андрій Юричко розповів: “Не буду заперечувати, що журналістика - творча професія. Але коли мова йде про навчання та освоєння конкретних професійних прийомів –  тут треба навчання, підготовка та повторення. За підтримки ФФН ми розробили ряд інтерактивних вправ, які можна застосовувати на заняттях з учнями на гуртках з журналістики, а також зі студентами на практичних”.

Gefördert durсh die Bundesrepublik Deutschland

За підтримки Федеративної Республіки Німеччина



#
envelopetagclockmagnifiercrosschevron-uparrow-leftarrow-right