EDU-AI: коли викладачі стають творцями змін у цифрову добу

Цей аудіозапис створений LLM від elevenlabs в тестовому режимі для покращення та зрунчості сприйняття інформації.
Ми будемо вдячні за ваш відгук до такого підходу.

14–15 травня 2025 року Академія української преси за підтримки Фонду Фрідріха Науманна за Свободу провела третій вебсемінар «EDU-AI: Методика використання ШІ для викладачів комунікативного циклу».

Захід зібрав близько 80 учасників з усієї України — викладачів журналістики, медіа, PR і реклами, які прагнуть ефективно впроваджувати інструменти штучного інтелекту в освітній процес.

Цей вебсемінар спрямований на:

  • створення навчальних курсів із допомогою ШІ — учасники опановували інструменти для планування, наповнення та візуалізації програм;
  • розвиток критичного мислення й медіаграмотності — з акцентом на фейки, діпфейки й аналіз інформації;
  • актуалізацію етики та цінностей у сфері журналістики та комунікації — через обговорення ролі ШІ та майбутнього професії.

Загалом серія вебсемінарів EDU-AI, що стартувала у квітні цього року, вже охопила 190 освітян.

Валерій Іванов, президент Академії української преси, доктор філологічних наук, відзначив:

«Штучний інтелект швидко увійшов в наше життя та став його невід’ємною частиною. Звичайно, для викладачів зараз на часі вироблення методик використання цього інструмента в процесі навчання. Тому не дивна така величезна популярність, якою користується наш вебінар».

Тетяна Іванова, медіаекспертка Академії української преси, докторка педагогічних наук, професорка, завідувачка кафедри соціальних комунікацій Маріупольського державного університету, додала:

«Знову викладачі та медіапедагоги країни вдосконалюють свої навички та вибудовують принципи взаємодії зі штучним інтелектом. Цей вебінар особливо запамʼятався зацікавленістю групи до рефлексивних вправ. І це зрозуміло. По-перше, склад цієї групи був особливим. Серед учасників — завідувачі кафедрами соціальних комунікацій, досвідчені медіатренери, автори власних наукових та практичних розробок з медіаграмотності. По-друге, саме на етапі пошуків смислів, цінностей та усвідомлення місії у взаємовідносинах зі штучним інтелектом стане тим орієнтиром, в якому буде розвиватися журналістика та медіа комунікації майбутнього».

Любов Цукор, головна редакторка освітнього проєкту «На Урок», підсумувала:

«У День Вишиванки ми зібралися, щоб не просто ділитися знаннями про використання штучного інтелекту, а творити справжнє натхнення. Працювали гіперактивно та креативно — і це дало результати! Що мене вразило? Запал, жага до знань, готовність експериментувати і створювати нове. Це був простір, де народжуються ідеї, формуються нові підходи і закладаються основи для майбутніх змін. Ми не просто обговорювали методики — ми створювали, експериментували і відкривали нові горизонти можливостей. Кожен учасник став не просто слухачем, а активним творцем власного досвіду. Ми шукали відповіді, ділилися інсайтами, відкривали нові способи працювати зі студентами. Бо знання — це не лише інформація, а енергія, що змінює світ».

Слідкуйте за новинами Академії української преси — попереду ще багато важливих ініціатив!

Gefördert durсh die Bundesrepublik Deutschland

За підтримки Федеративної Республіки Німеччина



#
«Мультимедійне онлайн-медіа «АУП-info»
(ідентифікатор в Реєстрі суб’єктів у сфері медіа: R40-00988)
envelopetagclockmagnifiercrosschevron-uparrow-leftarrow-right