Головна
Про АУП
Про нас
Річний звіт
Об’єднання та коаліції
Преса про АУП
Партнери
Експерти та тренери АУП
Співробітники та структура організації
Моніторинг
Історія проекту
Наукові керівники проекту
Метод дослідження
Результати дослідження
Прес-релізи
Видання
Бібліотека масової комунікації та медіаграмотності
Аналітика
Медіаосвіта
Історія проекту
Навчальні програми
Портал «Медіаосвіта та медіаграмотність»
Електронний бюлетень
Проект «Програма медіаграмотності для громадян»
WOWstories!
Майстерня медіаграмотності
Медіаграмотні змінотворці освіти
Медіаосвітні ігри
Гра 365° за шкалою медіаграмотності
Онлайн-гра “Пригоди Літератуса”
Онлайн-гра «Медіазнайко»
Школа соціальної журналістики
Історія проекту
Презентації та матеріали
Контакти
Menu
Головна
Про АУП
Про нас
Річний звіт
Об’єднання та коаліції
Преса про АУП
Партнери
Експерти та тренери АУП
Співробітники та структура організації
Моніторинг
Історія проекту
Наукові керівники проекту
Метод дослідження
Результати дослідження
Прес-релізи
Видання
Бібліотека масової комунікації та медіаграмотності
Аналітика
Медіаосвіта
Історія проекту
Навчальні програми
Портал «Медіаосвіта та медіаграмотність»
Електронний бюлетень
Проект «Програма медіаграмотності для громадян»
WOWstories!
Майстерня медіаграмотності
Медіаграмотні змінотворці освіти
Медіаосвітні ігри
Гра 365° за шкалою медіаграмотності
Онлайн-гра “Пригоди Літератуса”
Онлайн-гра «Медіазнайко»
Школа соціальної журналістики
Історія проекту
Презентації та матеріали
Контакти
Home
Моніторинг
Моніторинг
Сервісна
Блог Георгия ПОЧЕПЦОВА
Ми програмуємо, нас програмують
29 Червня, 2022
ІНФОРМАЦІЯ НЕ ЗБРОЯ, НАШ МОЗОК – ЦЕ “ЇХ” ЗБРОЯ
22 Червня, 2022
КОНСТРУКТОРИ РОЗУМУ: ЯК У ГОЛОВАХ БУДУЮТЬ СВІТ, ЯКОГО НАСПРАВДІ НЕМАЄ
16 Червня, 2022
КОГНІТИВНА ВІЙНА: КОЛИ ТИ ЖИВИЙ, А РОЗУМ ВЖЕ ІНШИЙ
01 Червня, 2022
Світ уяви проти світу реальності
18 Травня, 2022
Бюлетень
Балтійського центру розвитку ЗМІ.
Випуск 32. Березень 2021 р.
Архів випусків
Балтійський центр розвитку ЗМІ
Результати соціологічних досліджень
Результати другої хвилі контент-аналізу політичних новин від АУП
29 Жовтня, 2021
ВІН знову повертається: єдиний у своєму роді – контент-аналіз українських медіа
26 Березня, 2021
ВИДАННЯ АУП
Медіаосвіта в Державному стандарті базової середньої освіти (5–6 класи)
22 Червня, 2022
Збірник матеріалів «МЕТОДИКА ІНТЕГРАЦІЇ В ПРОЄКТІ «ВИВЧАЙ ТА РОЗРІЗНЯЙ: ІНФО-МЕДІЙНА ГРАМОТНІСТЬ»
23 Лютого, 2022
«Про вакцини для учителів: теорія та медіаграмотність».
24 Січня, 2022
ЯК НЕ СТАТИ ГЕЙМІФІКАТОРОМ: методики і технології проведення ігор із медіаграмотності
21 Грудня, 2021
Щепле-що? Чомучки в пошуках відповідей про щеплення : комікс
22 Жовтня, 2021
Як імунні клітини вірус долали: графічний роман
22 Жовтня, 2021
ОСНОВИ МЕДІАГРАМОТНОСТІ 5–6 класи МОДЕЛЬНА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА для закладів загальної середньої освіти
13 Жовтня, 2021
45 ідей як викладати медіаграмотність дітям 3–4 років
23 Вересня, 2021
Медіаосвіта на заняттях з математики. Навчальне видання
16 Вересня, 2021
Soft skills для розвитку дитини: емоційний інтелект, комунікація та медіаграмотність
14 Вересня, 2021
Мобільна журналістика: практичний посібник
15 Липня, 2021
Нариси з історії Криму у ХХ ст.: 1939–1990 рр.: додатковий матеріал для вчителів для 10 класу загальної середньої освіти. Навчально-методичний посібник
12 Липня, 2021
Медіаосвіта на заняттях з фінансової грамотності
13 Травня, 2021
Медіаграмотність для бібліотекарів: практичний посібник. Навчальне видання
09 Квітня, 2021
Інші видання
Останні коментарі на сайті
admin
до
ОСНОВИ МЕДІАГРАМОТНОСТІ 5–6 класи МОДЕЛЬНА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА для закладів загальної середньої освіти
admin
до
Медіаграмотність на заняттях з хімії
vbezludnij@gmail.com
до
ОСНОВИ МЕДІАГРАМОТНОСТІ 5–6 класи МОДЕЛЬНА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА для закладів загальної середньої освіти
vbezludnij@gmail.com
до
ОСНОВИ МЕДІАГРАМОТНОСТІ 5–6 класи МОДЕЛЬНА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА для закладів загальної середньої освіти
Лариса
до
Медіаграмотність на заняттях з хімії
Copyright (c) 2014-2015
Intellectus studio
Разработка и дизайн
Intellectus studio
Останні коментарі на сайті