Якщо інформаційні міфи створюють – значить, вони комусь потрібні

06.11.2020  

5-6 листопада 2020 року відбувся  перший модуль вебінару «Ігри експертів: мистецтво маніпуляцій», який мав назву «Вплив: як формують суспільні наративи, створюють інформаційні міфи та поширюють стереотипи».

Організатор — Академія української преси за підтримки Представництва Фонду Конрада Аденауера (філія у Харкові).

Завдяки тренерам учасники дізналися, як формуються суспільні наративи; як переконатися в експертності за допомогою відкритих джерел; як визначити прийоми та техніки маніпуляції та як розпізнати аргументи та викривати дезінформацію.

Президент Академії української преси Валерій Іванов зазначив: «На цьому вже традиційному заході АУП панує атмосфера невимушеної творчості. Але за жартівливими ремарками експертів стоїть дуже важлива справа: як захистити себе та близьких від маніпуляцій».

Медіатренер, керівник фактчек-проекту «БезБрехні» Олександр Гороховський розповів: «Чому саме думка умовних експертів сьогодні є одним з ключових факторів впливу на суспільну думку? У вирі інформації, її шаленого обсягу пересічний громадянин все більше покладається на аналіз факту або події, зроблений певним фахівцем, ніж на власне критичне мислення. Проте, це чудове підґрунтя для поширення через думки експертів маніпулятивних меседжів або відвертої дезінформації».

Медіатренер, журналіст, викладач Національного університету «Острозька академія» Сергій Штурхецький відзначив: «Якщо інформаційні міфи створюють – значить, вони комусь потрібні. Ми теж під час тренінгу спробували створити інформаційні міфи, але винятково з метою навчальною – щоб виявити «механізм» їх створення і розповсюдження. Як виявилося, придумати (як і виявити та викрити)  інформаційний міф може будь-хто, було б тільки бажання критично мислити».

Захід організований Академією української преси за підтримки Представництва Фонду Конрада Аденауера в Україні

#
envelopetagclockmagnifiercrosschevron-uparrow-leftarrow-right