Цієї осені ми пропонуємо багато нових проєктів з огляну на умови безпрецедентного виклику з яким бореться весь світ! Ми маємо свої правила на режим, який надиктовує онлайн-життя.
Академія української преси за підтримки Медійна програма в Україні пропонує педагогам-тренерам, які навчають медіаграмотності — усучаснитися, та засвоїти новий тренд навчання, а саме навчання в режимі онлайн.
21-23 та 28-30 вересня 2020 року відбудеться онлайн-школа «Digital-teacher: онлайн інструменти у навчанні медіаграмотності» 👾
Для реєстрації просимо сюди>>>
Тетяни Іванова та Світлана Ізбаш навчать вас тому, що саме зараз на часі. Будемо разом аналізувати, створювати, пробувати, вчитися, і в першу чергу — думати, причому двічі! 🦹
✔️Тренери дадуть відповіді на найактуальніші запитання, а саме:
- Як розробити та структурувати вашу методику проведення тренінгів з медіаграмотності саме у форматі онлайн?
- Що повинен враховувати Digital-trainer, який працює з учасниками в онлайн?
- Яка специфіка навчання та сприйняття інформації в учасників, які навчаються у режимі онлайн? Які найактуальніші форми такого навчання?
- Які найзручніші та найактуальніші онлайн платформи та інструменти проведення тренінгів?
✔️Так, це все вони, Тетяна Іванова та Світлана Ізбаш, не дозволять вам:
- перетворити ваш тренінг у нудний вебінар
- примусити ваших учасників спілкуватися із «балакучими головами»
✔️Вони допоможуть:
- зробити тренінг пізнавальним та захоплюючим
- інтерактивним та практичним
- познайомлять вас із новими кейсами у Kahoot, рольовими та діловими іграми «Східний базар», «Карта медіаруху» на дошці Padlet, а також створять настрій та соціограму групи у МентiMeter. І повірте, це ще не все…
🤗 Долучайтеся та створюйте свій авторський тренінговий імідж digital-teacher 21 століття!
Проведення цього заходу стало можливими завдяки підтримці американського народу, що була надана через проект USAID «Медійна програма в Україні», який виконується міжнародною організацією Internews. Зміст матеріалів є виключно відповідальністю Академії української преси та необов’язково відображає точку зору USAID, уряду США та Internews.
One Comment
Юрий
Вопрос – Как удержать внимание зарегистрировавшихся участников в течение нескольких дней до начала онлайн-тренинга? Потому что по мере приближения к мероприятию у них выходят на первый план разные неотложные дела. Ценность тренинга, по мере приближения к тренингу, начинает проигрывать ценности текучки. Если простыми словами: “Завтра начну заниматься спортом! Просыпаюсь завтра, а там сегодня(“