Медіамандала

04.06.2021  

У рамках вебінарів «Digital-trainer: антитіла до інфодемії», який організовує та проводить Академія української преси за підтримки Фонду Фрідріха Науманна за Свободу, учасниця одного із заходів створила власну вправу, ідеєю якої ми хочемо поділитися з вами.

Назва: Медіамандала

Авторка вправи:

Олена Лисенко, дитячий психолог, сімейний психолог, консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників (м. Фастів), медіатренер.

Мета вправи: баланс власного медіаполя. Вправа допоможе дослідити рівень власної медійної залежності, здійснити якісний аналіз медіаконтенту та змоделювати оптимальне індивідуальне медіаполе з урахуванням інтересів та вподобань. Медіамандала є своєрідним лайф-менеджментом у сучасному медіапросторі.

Хід вправи: Тренер: «Мандала символізує модель Всесвіту. Цей образ використовують психологи для досягнення повноти розуміння людиною власного Я. Медіамандала – це спосіб зрозуміти власне медіаполе та  досягнути гармонії з ним».

Учасникам пропонується відповісти на запитання:

  1. Скільки часу я витратив сьогодні на (Інтернет, соціальні мережі, ТБ, друковані видання тощо)?
  2. Як зможу використати у своєму житті інформацію, яку почув/побачив сьогодні? Після того, як учасники відповіли на друге запитання, тренер пропонує проаналізувати: чи весь медіаконтент був потрібним, корисним? Якщо ні – переходимо до третього запитання.
  3. Що я можу за час (прописати час у годинах або хвилинах), витрачений на непродуктивний контент, зробити реально цікавого/корисного/ або пізнати/навчитися?

Таким чином, змінивши інформаційні або комунікаційні пріоритети, у кожного учасника з’являється можливість організувати свій час оптимально.

Тренер може рекомендувати ознайомитися з інтернет-ресурсами, наприклад, «Які навички можна прокачати за одну годину» або організувати брейнстормінг «Чому навчитися за 45 хв/день протягом місяця».

 

envelopetagclockmagnifiercrosschevron-uparrow-leftarrow-right