Як створити ефективну редакцію, дізнавалися на серії вебсемінарів від АУП

23.12.2021  

Академія української преси спільно з Фондом Конрада Аденауера в Україні у грудні провела серію вебсемінарів «Ефективна редакція: серія тренінгів для менеджерів локальних медіа». 

Тренерами та експертами серії тренінгів виступили: 

Валерій Іванов, президент Академії української преси, доктор філологічних наук, професор;

Тетяна Іванова, медіатренерка Академії української преси, доктор педагогічних наук, професорка;

Олексій Погорєлов, медіаменеджер з понад 25-річним досвідом ефективного управління медіапроєктами, Президент Української Асоціації Медіа Бізнесу, член Громадських рад про Комітеті ВРУ з питань гуманітарної та інформаційної політики, при Комітеті ВРУ з питань свободи слова та при Держкомтелерадіо. Понад 10 років поспіль – експерт медійних проєктів ОБСЄ та Ради Європи в Україні. Вивчав саморегулювання в царині журналістської етики на досвіді Німеччини, Швеції, Данії та в рамках представництва КЖЕ в Альянсі Незалежних Прес Рад Європи (AIPCE);

Сергій Томіленко, голова Національної спілки журналістів України, член виконкому Європейської федерації журналістів, член громадської ради при Держкомтелерадіо України, член Ради з питань свободи слова та захисту журналістів при Президентові України. На журналістській роботі з 1995 року — кореспондент, редактор відділу, заступник головного редактора обласної газети «Молодь Черкащини». Був головним редактором обласної соціально-економічної газети «Нова Доба» (1998-2010). Засновник і керівник проекту Procherk.info (2010 – 2017). Має кваліфікацію тренера з практичної журналістики — випускник програми IREX U-Media «Тренінг для тренерів».

За три модулі учасники веб-семінарів дізналися: 

  • про нові реалії постжурналістики;
  • як впливає децентралізація на місцеві медіа;
  • про шляхи налагодження контактів та форми роботи редакції з ком’юніті місцевих громад;
  • як зробити сьогодні сучасним медіа;
  • які існують вектори у роботі сучасної редакції;
  • де взяти ресурси на розвиток медіа;
  • як працювати сучасній редакції у часи пандемії;
  • чому приваблюють фейки і що якісні медіа можуть протиставити;
  • та ще багато-багато чого цікавого.

Валерій Іванов зауважив: «Для українських регіональних медіа гостро стоїть проблема виживання. Для цього потрібні ресурси та вміння ними розпоряджатися. Про все це та багато іншого говорили та вирішували як спікери, так і участники вебінару». 

Тетяна Іванова звернула увагу: «Ефективність інформаційної діяльності насамперед залежить від медіа-менеджменту, який передбачає систему заходів з мотивації та управління командою журналістів, розвитку їх творчих та професійних здібностей, формуванню іміджу сучасного ЗМІ та спрямування колективу редакції дотримуватись журналістських стандартів та етики журналіста. Аналізуючи сучасний стан діяльності українських ЗМІ, можна констатувати, що всіх цих якостей бракує медіа-організаціям, що закономірно впливає на рівень довіри та лояльності споживачів інформації. Саме на вирішення цих завдань був спрямований цикл вебінарів/тренінгів. Учасниками курсу були практикуючі журналісти, керівники регіональних редакцій, викладачі журналістських дисціплін вищих навчальних закладів». 

Олексій Погорєлов відзначив: «Українським місцевим медіа сьогодні потрібно дуже швидко знайти свою нову роль у розвитку громад. І стати одночасно справжніми інтелектуальними лідерами для мешканців та ефективною платформою комунікації для бізнесу і для місцевої влади. Ці три тижні, які ми провели разом з редакторами місцевих медіа, були надзвичайно важливими для усіх учасників. Але для справжніх змін, для посилення ролі місцевих медіа в розвитку громад та їхньої стійкості, така робота потрібна на системній основі. Тому буду докладати зусиль, щоб вона продовжилась».

#
envelopetagclockmagnifiercrosschevron-uparrow-leftarrow-right