Занурюємося у віртуальну освітню діяльність разом!

31.03.2021  

29-31 березня 2021 року пройшов авторський онлайн-тренінг «Digital trainer: антитіла до інфодемії». Організувала захід Академія української преси за підтримки Фонду Фрідріха Науманна за Свободу. 

Тренерками заходу були Тетяна Іванова, медіаексперта, докторка педагогічних наук, професорка, медіа та бізнестренерка, авторка численних підручників, посібників,  монографій, методичних рекомендацій з проблем формування  медіаграмотності та освіти дорослих та Світлана Ізбаш, медіатренерка, кандидатка педагогічних наук, доцентка, дослідниця андрагогічних принципів онлайн-навчання дорослих, розробниця багатьох вправ з медіаграмотності на цифрових онлайн ресурсах. 

Протягом трьох днів учасники навчилися краще працювати з дошкою Miro, почули та взяли на озброєння поради і настанови щодо проведення онлайн-навчання з медіаграмотності, брали участь в цікавих вправах щодо проведення перших етапів тренінгу й тощо. 

Валерій Іванов зауважив: «Викладачі мають досконально володіти як навичками формування критичного мислення, так й інструментами їх викладання. Саме цьому ми і навчаємо».

Тетяна Іванова поділилася думками: «Ви знаєте, можна багато говорити про наш проект, тренінг "Digital-trainer: антитіла до інфодемії", який в черговий раз відбувся 29-31 квітня. Але мені здається, найкраще про нього сказали наші учасники. Для нас це найвища оцінка нашої діяльності».

Світлана Ізбаш відзначила: «Тренінг з медіаграмотності "Digital trainer: антитіла до інфодемії" викликає у наших учасників великий інтерес, тому що побудований на сучасній педагогічній технології концентрованого занурення у віртуальну освітню реальність. За допомогою педагогічного дизайну освітніх ресурсів на платформі Miro, створюються умови послідовного осмислення важливих тем медіаграмотності. Наші учасники навчаються за методом американського педагога Девіда Колба, який на початку 70-их років ХХ ст. розробив модель навчання дорослих через власний досвід. В результаті у учасників онлайн-тренінгу формується усвідомлене ставлення до процессу свого навчання, виникає потреба у самостійності виконання завдань, бажання висловлювати свої думки, аналізувати інформацію для досягнення мети поставленого завдання. Під час рефлексії наші учасники висловлюють впевненість, що зможуть застосувати отримані знання, уміння та навички у власній професійній діяльності та бажають продовжити навчання. Це найкращий показник результативності онлайн-тренінгу. Ми вдячні Фонду Фрідріха Науманна За Свободу за підтримку інноваційної технології віртуального навчання медіаграмотності, яка відкриває неосяжні можливості для підготовки тренерів з медіаграмотності та допомагає навчити викладачів, журналістів, державних службовців та інших зацікавлених осіб методикам онлайн-навчання. В результаті наші учасники зможуть  розповсюджувати знання з медіаграмотності у своїх професійних колективах та серед здобувачів освіти».

Gefördert durсh die Bundesrepublik Deutschland

За підтримки Федеративної Республіки Німеччина

 

#
envelopetagclockmagnifiercrosschevron-uparrow-leftarrow-right