Про нас

Академія української преси (АУП) – неприбуткова, неурядова та незалежна організація, розташована в Києві та представлена у регіонах. АУП заснована у 2001 році та підтримується європейськими та американськими інституціями.

Загальне бачення: АУП постає незалежною організацією, яка інспірує ключові ініціативи в сфері медіаосвіти та  перекваліфікації журналістських кадрів в Україні, сприяє поширенню медіаграмотності та європейських стандартів журналістики, якісно інформуючи суспільство за допомогою досліджень, навчання та публікацій фахових видань.

Місія Академія української преси сприяє поінформованому та критичному споживанню медіа українським суспільством та дотриманню стандартів соціально-відповідальної журналістики в Україні.

Довгострокова мета нашої організації: підвищувати якість журналістики та активно сприяти розвитку медіа через створення громадянського суспільства в Україні, медіаосвіту громадян, інспірацію медіаосвітньої мережі, створення та популяризацію інформаційного продукту, який покликаний підвищувати рівень медіаграмотності суспільства, організацію заходів, в результаті яких працівники мас-медіа будуть виконувати свої професійні обов’язки відповідно до європейських норм та стандартів.

Довготермінові завдання:

  1. Впровадити серед громадянського суспільства культуру споживання тих медіа, котрі дотримуються журналістських стандартів та журналістської етики у висвітленні новин чи подій.
  2. Формувати критичне мислення та навички медіаграмотності  громадянського суспільства шляхом медіаосвіти.
  3. Сприяти підвищенню рівня медіа та дотримання журналістських стандартів в Україні шляхом навчання.
  4. Впровадити медіаосвіту як необхідний компонент освітньої системи України.

Наша організаційна культура: 

  1. Спрямованість діяльності команди АУП на результат.
  2. Доброзичливість та злагодженість.
  3. Інноваційна діяльність у проектній роботі.

Цілі діяльності:

  1. Шляхом проведення тренінгів та семінарів, в рамках «Школи Соціальної Журналістики», підвищувати кваліфікацію журналістів зі всієї України. Тренінги та семінари:
  • Як писати про медичну реформу
  • Як писати про енергетичну реформу
  • Як писати про судову реформу
  • Як писати про адміністративну реформу та децентралізацію
  • Як писати про економіку доступно
  • Світові стандарти журналістики
  • Політика ЄС в інформаційному просторі України
  • Європейські стандарти друкованих медіа. Менеджмент та маркетинг газет.
  • Онлайн-журналістика
  • Конфліктно-чутлива журналістика
  • Стандарти журналістики в умовах військового конфлікту
  • Воєнний репортаж
  • Цифрова та фізична безпека журналістів
  1. Здійснювати дослідження українського медіапростору

Здійснення моніторингових досліджень українських медіа методом контент-аналізу є пріоритетом АУП з часу його заснування. Застосування контент-аналізу дозволяє отримати дані щодо якості інформування, збалансованості та плюралізму у подачі інформації і, таким чином, зробити висновок про можливу наявність маніпуляцій в провідних медіа, оцінити рівень дотримання журналістських стандартів під час подачі інформації. Результати контент-аналізу оприлюднюються для інформування громадськості про рівень ангажованості найбільш впливових українських медіа та поширюються серед журналістської спільноти в якості певного “барометру“ професійних стандартів.

  1. Формувати та підтримувати групи лідерів-медіапедагогів для початкової, середньої та вищої освіти
  • Підготовка навчальних посібників для різних аудиторій;
  • Залучення світового досвіду з впровадження медіаосвіти;
  • Створення можливостей для пожиттєвої медіаосвіти в партнерстві з бібліотеками та громадським сектором;
  • Літні та Зимові Школи АУП;
  • Міжнародні науково-методичні конференції «Практична медіаграмотність: міжнародний досвід та українські перспективи», які відбуваються щороку.
  1. Здійснювати наповнення та просування Бібліотеки масової комунікації та медіаграмотності – кращі світові зразки практичних посібників з журналістики, медіаосвіти та праць з масової комунікації, які допомагають українським журналістам та освітянам підвищити загальний професійний рівень.

Види діяльності:

  1. Надання тренінгових та консультативних послуг для викладачів вищої та середньої школи, які впроваджують медіаосвіту.
  2. Громадське представництво та лобіювання медіаосвіти в Україні.
  3. Випуск та поширення публікацій у сфері масової комунікації та журналістики.
  4. Проведення інформаційних кампаній на основі даних моніторингу медіа.
  5. Проведення досліджень медіа, медіа ситуації, експертизи медіазаконодавства.
  6. Надання тренінгових послуг журналістам та медіа.
  7. Громадське представництво світових стандартів журналістики в українській медіаспільноті.

Цільові групи:

  • журналісти і медіаспільнота України;
  • міжнародні організації;
  • навчальні заклади (вищої і середньої школи);
  • публічні бібліотеки;
  • відповідні міністерства і відомства;
  • тимчасово переміщені особи;
  • громадські комітети і асоціації (в галузі медіа, журналістики і освіти);
  • громадськість України загалом.

Цінності діяльності:

  • етичність;
  • довіра;
  • критичне мислення;
  • взаємоповага/-ввічливість;
  • педагогічність;
  • інноваційність.

Принципи діяльності:

  • синергія особистого з місією організації;
  • фахова компетентність;
  • сумлінність ;
  • повага до аудиторії;
  • орієнтованість на результат;
  • відкритість;
  • здатність управляти платформою.

Програма АУП спрямована на досягнення західних медіастандартів якісного журналізму та сприяння розвитку незалежних медіа в Україні.

АУП є провідним лідером та ініціатором у сфері медіаосвіти, що інспірує ключові ініціативи в сфері медіаосвіти в Україні, та одним з ресурсів для підвищення стандартів журналістики.

Copyright (c) 2014-2015 Intellectus studio
Разработка и дизайн Intellectus studio