Чи помітили ви, як щоденно зростає вплив медіаінформації в нашому житті?  
Сучасна освіта також не може обходитися без медіа, тому в новому державному стандарті
середньої освіти вже 530 згадувань медіа (медіатекст, медіаформат, медіапродукт тощо).


Як з цим працювати і не заплутатися у вирі інформації?
З 2019 року в проєкті «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність» IREX підсилює
потенціал викладачів інститутів післядипломної педагогічної освіти та закладів вищої
освіти з розвитку навичок критичного сприйняття інформації під час підвищення
кваліфікації вчителів та навчання студентів-педагогів.


💥 1214 викладачів і методистів;

💥 400 оновлених ними навчальних модулів з інфомедійним компонентом;

💥 46 інституцій, 15 з яких представили свої здобутки в Естафетах чемпіонів!


Вражаючі масштаби, чи не так? І це всього за три роки роботи проєкту 
«Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність»
у системі вищої освіти України.


Тепер сміливо можна сказати, що медіаосвітні агенти змін вже серед нас!


Якщо ви маєте бажання долучитися до цієї натхненної спільноти і до надихаючого досвіду проєкту,
24 лютого 2022 року
запрошуємо до фахового обговорення результатів проєкту, змін у системі навчання медіаграмотності, розвитку медіакультури та подальших перспектив медіаосвіти в Україні.


Усім, хто цікавиться темою інфомедійної грамотності, ми впевнені, буде корисно ознайомитися з продуктами, які створила команда проєкту:

МАЙСТЕРНЯ МЕДІАГРАМОТНОСТІ

відкритий клуб тренерів з інфомедійної грамотності
створений для обміну ідеями, новими інструментами онлайн навчання медіаграмотності, цікавими вправами, завданнями та активностями.

Познайомитися з командою, зареєструватися, переглянути відеозаписи усіх зустрічей клубу тренерів, завантажити посібник для тренера, презентації, надихнутися новими формами та методами роботи — все це можливо на сторінці Майстерні медіаграмотності.

WOWstories

це рубрика у якій представлені історії успіху активних учасників проєкту або всього колективу освітян.
У тексті ми зобразили «стосунки» з інфомедійною грамотністю, шляхи впровадження та безпосередньо — інтеграцію здобутих знань у навчальний процес наших учасників.
Якщо успіх складається з багатьох історій, він не просто наближається до об'єктивності. Він є об'єктивним! Переконайтеся самі.


ПРО ПРОЄКТ

Проєкт «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність» виконується Радою міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX) за підтримки Посольства Сполучених Штатів Америки та Посольства Великої Британії в Україні, в партнерстві з Міністерством освіти і науки України та Академією української преси.

Ціль проєкту – допомогти українським школярам набути навичок критичного сприйняття інформації й усвідомити цінність високоякісної інформації в контексті шкільної освіти. Спираючись на розроблені IREX та перевірені на практиці методики медійної та інформаційної грамотності, проєкт допомагає розвинути ефективну сталу модель інтеграції навичок критичного сприйняття інформації в навчальний процес загальної середньої освіти.

Проєкт також працює з усіма 25 Інститутами післядипломної педагогічної освіти України та 21 закладами вищої освіти, які здійснюють підготовку педагогічних кадрів. У рамках цієї діяльності IREX сприяє підвищенню рівня підготовки викладачів і вчителів через підтримку процесу модернізації навчальних програм і оновлення освітніх ресурсів: методичних, технічних, навчальних.