Блог – це власне медіа людини

04.03.2020  

25-26 лютого у Чернігові відбувся семінар «Відеоблогінг: між популізмом і журналістськими стандартами. Як створити унікальний контент», який організувала Академія української преси спільно з Національною спілкою журналістів України за підтримки Фонду Фрідріха Науманна за Свободу.

Під час обговорення учасники краще зрозуміли, хто такі блогери та як вони привертають увагу своєї аудиторії; дізналися, чи дотримуються блогери стандартів журналістики та чому надають перевагу – фактам чи емоціям.

"Будь-який блог сьогодні – це власне медіа людини. Саме тому блогінг дуже тісно межує з журналістикою. І щоб його наповнити яскраво, щоб завоювати аудиторію, щоб не залишатися цікавим лише своїм рідним, необхідно постійно дізнаватися щось нове: нові тренди у відео, нові монтажні програми, навіть певна мода на відеофільтри має значення" – запевняє медіатренерка, менторка, режисерка та продюсерка Жанна Кузнєцова.

Саме тому тренери здійснили огляд вітчизняних та зарубіжних відеоблогерів, показали популярні відеохостинги, де можна знайти не тільки багато цікавого, але й повчитися візуалізувати, тегувати, просувати та тримати зв’язок з аудиторією.

«Легко набрати першу тисячу підписників на першому хайпі. Але не можливо їх втримати, якщо хайп не продумувати, не планувати, не працювати над підвищенням якості матеріалів, проходити по межі між популізмом і стандартами подачі» - підтримав колегу медіатренер, кандидат філологічних наук, викладач КНУ імені Тараса Шевченка Андрій Юричко.

«Зростання впливу соціальних медіа не тільки не сповільнюється, а, навпаки, набирає обертів. Кожен, хто хоче дійти до своєї цільової аудиторії, повинен мати навички роботи з відео» – резюмував президент АУП, доктор філологічних наук, професор Валерій Іванов.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gefördert durсh die Bundesrepublik Deutschland

За підтримки Федеративної Республіки Німеччина

Автор: Лаура Маргарян

envelopetagclockmagnifiercrosschevron-uparrow-leftarrow-right