
Львів, 10 листопада - У Львові пройшов Всеукраїнський Дебатний турнір серед підлітків на тему медіаграмотності InfoTeens Debate Cup Lviv 2025. У турнірі взяли участь 30 підлітків з 5 областей України, а суддями виступили члени Естонського Товариства Дебатів та інші естонські та українські експерти.
Дебатний турнір відбувся в Українському Католицькому Університеті (УКУ) в рамках Форуму InfoTeenUA, присвяченого Міжнародному Тижню медіаграмотності. У Форумі взяли участь понад 60 освітян з України та Естонії та учасників Всеукраїнської мережі клубів дебатів та медіаграмотності InfoTeenUA. Наразі в мережу входять заклади середньої освіти та молодіжні центри з Житомирської, Запорізької, Львівської, Черкаської та Чернігівської області.

Дебатний турнір серед підлітків було проведено за адаптованим форматом Карла Поппера зі збірними командами по 5 гравців у трьох Лігах, залежно від віку та досвіду учасників. Підлітки віком 12-17 років дебатували на теми, пов’язані з медіаграмотністю, а саме:
За оцінками журі, переможцями турніру стали наступні збірні команди:

Юних дебатерів тренували та оцінювали члени Естонського Товариства Дебатів Мартін Кюусмаа та Аурелія Пяртельсон, а до складу жюрі також входили: з естонського боку - Гертруд Касемаа, голова Асоціації вчителів медіаграмотності Естонії, Мартін Яско і Еркі Пеегел, проєкт InfoTeenUA; з українського боку - Ананьєнко Віталій, Данилець Віталіна та Лабузова Анастасія, члени Молодіжної ради Дрогобицької ТГ Львівської області. Судді оцінили високий рівень критичного мислення, командної роботи та навичок аргументації українських підлітків та побажали їм подальшого розвитку дебатної майстерності на базі клубів дебатів та медіаграмотності InfoTeenUA.
Партнером Форуму виступили Міністерство освіти та науки Естонії та Школа журналістики та комунікації УКУ.
InfoTeenUA - спільний естонсько-український проєкт із розвитку медіаграмотності, критичного мислення та культури дебатів серед підлітків в Україні, який реалізується за підтримки Естонського центру міжнародного розвитку (ESTDEV).
