Нові можливості мобільної журналістики 2021 року

05.03.2021  

4-5 березня 2021 року відбувся вебінар «Мобільна журналістика: від ідеї до продукту». Організатор — Академія української преси за підтримки Фонду Фрідріха Науманна за Свободу.

Впевнені, що кожен з нас був учасником або свідком ситуації, відео про яку хотів би поширити у соцмережах. На вебінарі ми отримали відповіді на такі питання:

  • тренди MOJO, як пандемія змінила журналістику; 
  • яка новина варта публічності;
  • особливості роботи в полі;
  • інструменти перевірки чи заходить тема. 

Президент Академії української преси Валерій Іванов зазначив: «Змінюються, і часто кардинально, форми подачі журналістських матеріалів, інструменти роботи журналіста. Але є і сталі речі. Такою є, зокрема, головна мета журналістики: честно інформувати аудиторію про все гідне її уваги, що робиться в реальному світі».

Випускаючий редактор новин Факти, журналіст-міжнародник Андрій Гетьман доповнив: «Мобільна журналістика - це не просто показувати все, що бачиш. А фільтрувати і визначати найголовніше для своєї аудиторії. Завжди ставте собі питання: навіщо я роблю цей матеріал і хто моя аудиторія? Що для мене важливіше – моя ефектна поява чи ефективність матеріалу?».

Медіатренер, журналіст, викладач КНУ імені Тараса Шевченка Андрій Юричко зауважив: «Знати свою аудиторію означає те, що матеріал буде максимально ефективний і досягне своєї цілі. Тренди 2021 року вказують на те, що соціальна відповідальність за розказане широкій аудиторії і відсутність неправдивої інформації знайдуть найбільший відгук у переглядах. Негатив і хайп залишаються в топі, але їхнє значення поступово нівелюється, аудиторія хоче споживання «доброго» контенту. Це відкриває для журналістів можливості перейти від сенсацій до подачі корисної інформації, готувати експлейнери (пояснення) та давати відповіді, а не піднімати питання». 

Gefördert durсh die Bundesrepublik Deutschland

За підтримки Федеративної Республіки Німеччина

#
envelopetagclockmagnifiercrosschevron-uparrow-leftarrow-right